summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_opgaver.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-29 21:31:20 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit40fc0cbaa5f03fab1585c92ce155ee86cca14bc5 (patch)
tree7a51dbfe43a8cc1168be0a7fadd7c8dd9f93e5c1 /worlding/_opgaver.qmd
parent973c262d721bf7ce8aee2e03873a033aef955f75 (diff)
drop obsolete file opgaver
Diffstat (limited to 'worlding/_opgaver.qmd')
-rw-r--r--worlding/_opgaver.qmd51
1 files changed, 0 insertions, 51 deletions
diff --git a/worlding/_opgaver.qmd b/worlding/_opgaver.qmd
deleted file mode 100644
index b32f6af..0000000
--- a/worlding/_opgaver.qmd
+++ /dev/null
@@ -1,51 +0,0 @@
-## Kommende opgaver
-
-* Opstille masterplan
- * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
- (side 88-89 i "den lille røde")
- * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
- (side 49-53 i "den lille røde")
- * Diskutere overordnet arbejdsrytme
- (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
- * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
- * Diskutere overordnede arbejdsfaser
- (side 93-94 i "den lille røde")
- * Skitsere en plan
- (side 96-99 i "den lille røde")
- * feedback til opponentgruppe
- * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
-* Give feedback til opponentgruppe
- * Læse oplæg hver især
- * Annotere oplæg hver især
- * Diskutere annotationer
- * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
- (side 108-109 i "den lille røde")
- * Opstille præsentation af kritik
- (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
-* Gennemgå kilder
- * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
- * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
- * Omtale kilder på relevante steder i rapporten
-* Forstå PPL
- * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
- * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
- * interview?
-* Forstå semantiske grafer
- * Læse kilder og supergruppewebsite
- * Deltage i supergruppemøder og -workshops
- * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
-* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
- * Anvende Scholia
- * Anvende Hypothes.is
- * Undersøge lignende alternativer
- * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
- * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
- * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
- * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
- * ...overfor alternative ikke-digitale metoder
- * ...overfor alternative digitale redskaber
- * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
-* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
- * Problemformulering
- * Evalueringskriterier
- * ...