diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 12:15:11 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 80e62e14b887d1d01ed24b5436293af15884f5a3 (patch) | |
tree | 3b73e71e29cf1dac27675dcf3e6749b7c7cac2c3 /worlding/_method.qmd | |
parent | 7dde3fccb3fbc045d9f7be8a89ed4b9fc7a46948 (diff) |
move loose method notes to section on method
Diffstat (limited to 'worlding/_method.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 18 |
1 files changed, 18 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 6df61ab..1c2dc2e 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -1,5 +1,23 @@ # Metode +Med teoretisk basis i teorien om tentakulær læring +introduceret i Ernst Scraubes nye bog, +vil vi undersøge udvalgte digitale redskaber, +med det mål at afdække hvorvidt og hvordan +sådanne redskaber kan understøtte læring +ikke kun operationelt men også indholdsmæssigt. + +Først identificerer og kortlægger vi nøglebegreber for tentakulær læring. +Vi annotaterer Ernst Schraubes bog +"Digitalization and learning as a worlding practice" +og designer en ontologisk model for teorien, +og evaluerer vores design +gennem et kvalitativt interview med forfatteren, +hvor vi præsenterer vores model og +diskuterer vores forståelse af teorien med ham. + +--- + Vi har en vag forståelse af læring, som noget der kan være overfladisk eller dybt. Med dette projekt vil vi læse en akademisk tekst om, |