diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 09:20:02 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 2cbc909f641180ff8b62f3d8a93a90406f6fd6e9 (patch) | |
tree | c8e485a211b4d7dd9e548017970d136dd96936be /worlding/_method.qmd | |
parent | fb60ee2d80aac12d254c0975e4006595c9bae05e (diff) |
move intro from outline to intro chapter
Diffstat (limited to 'worlding/_method.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 14 |
1 files changed, 14 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index bbe4e00..6df61ab 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -1,5 +1,19 @@ # Metode +Vi har en vag forståelse af læring, +som noget der kan være overfladisk eller dybt. +Med dette projekt vil vi læse en akademisk tekst om, +hvad læring er, +og samtidigt undersøge den teknik, +vi anvender til at komme igennem teksten. + +De metoder vi anvender i vores læseteknik +involverer en række digitaliseringsteknologier, +og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk +for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring, +og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser +om valget af de involverede teknologier. + ## Redegørelse for læring Den primære kilde, som analyseres, |