summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_method.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-30 21:48:42 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit07ea144dc94e053dc127650ee5da05088102a303 (patch)
treeb653eb930fe0d3b5e44d57d70aec3edaadadcafc /worlding/_method.qmd
parente1336c41cb6b14a614f2c189da2cc03259a45b18 (diff)
avoid first name of Schraube
Diffstat (limited to 'worlding/_method.qmd')
-rw-r--r--worlding/_method.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd
index 73507e0..caa2459 100644
--- a/worlding/_method.qmd
+++ b/worlding/_method.qmd
@@ -1,14 +1,14 @@
# Metode
Med teoretisk basis i teorien om tentakulær læring
-introduceret i Ernst Scraubes nye bog,
+introduceret i Scraubes nye bog,
vil vi undersøge udvalgte digitale redskaber,
med det mål at afdække hvorvidt og hvordan
sådanne redskaber kan understøtte læring
ikke kun operationelt men også indholdsmæssigt.
Først identificerer og kortlægger vi nøglebegreber for tentakulær læring.
-Vi annotaterer Ernst Schraubes bog
+Vi annotaterer Schraubes bog
"Digitalization and learning as a worlding practice"
og designer en ontologisk model for teorien,
og evaluerer vores design
@@ -77,7 +77,7 @@ til at opstille de kernesammenhænge, der nødvendigvis må være gældende.
## Undersøgelse af digitaliseret læringsunderstøttelse
Vi foreventer at foretage et kvalitativt ekspertinterview
-med Ernst Schraube,
+med Schraube,
forfatter til bogen "Digitalisatation and learning as a Worlding Practise",
som vi anvender som primær kilde til læringsdelen af vores rapport.