diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-02 20:33:13 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-02 20:33:13 +0200 |
commit | b120b8f3ddee38bf9e8b72b7dfce4bcb41d321ac (patch) | |
tree | ce6663a2130bbf5f04f2285d287f3902c3c298dc /worlding/_målgruppe.qmd | |
parent | cff4620cc13e5971eb5996e51aa67b3dcaec897e (diff) |
split into chapters
Diffstat (limited to 'worlding/_målgruppe.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_målgruppe.qmd | 27 |
1 files changed, 27 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_målgruppe.qmd b/worlding/_målgruppe.qmd new file mode 100644 index 0000000..84ef5d4 --- /dev/null +++ b/worlding/_målgruppe.qmd @@ -0,0 +1,27 @@ +## Målgruppe +<!-- +Identifikation af målgrupper og analyse af behov og krav for målgrupperne +--> +Problemstillingen, +som vi har valgt at tage udgangspunkt i, +er relavant for blandt andet læringsfacilitatorer på RUC, +som skal formidle viden efter PPL-principperne, +som er oplyst på RUCs hjemmeside. +Vi vil gerne arbejde med denne målgruppe, +da vi ønsker en mere gennemskuelig læringsproces, +og vi vurderer også, +at det må være i facilitatorens interesse +at få formidlet deres viden på den mest optimale måde. + +En anden målgruppe, +som vi gerne vil fokusere på, +er de studerende på RUC. +Vi mener, +at denne målgruppe vil være oplagt, +da det er dem der i sidste ende får gavn af vores projekt, +og som oplever begrænsningerne +ved de nuværende læringsrutiner på studiet. +Dette henviser primært til de studerende, +som kan finde læringsprocessen forvirrende +og har brug for mere systematik, +gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne. |