diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-04-05 17:38:04 +0200 |
---|---|---|
committer | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-04-05 17:38:04 +0200 |
commit | 3f17084fb6ecb3c2d1be8504990907c374898b4e (patch) | |
tree | 0faa19446eba6659eb63b9f7b9ea47404b47f493 /worlding/_målgruppe.qmd | |
parent | 3f377e9215c0c78396df8d1b4bfbbf9e76b12ad3 (diff) |
merge different pages into chapter baggrund
Diffstat (limited to 'worlding/_målgruppe.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_målgruppe.qmd | 27 |
1 files changed, 0 insertions, 27 deletions
diff --git a/worlding/_målgruppe.qmd b/worlding/_målgruppe.qmd deleted file mode 100644 index 84ef5d4..0000000 --- a/worlding/_målgruppe.qmd +++ /dev/null @@ -1,27 +0,0 @@ -## Målgruppe -<!-- -Identifikation af målgrupper og analyse af behov og krav for målgrupperne ---> -Problemstillingen, -som vi har valgt at tage udgangspunkt i, -er relavant for blandt andet læringsfacilitatorer på RUC, -som skal formidle viden efter PPL-principperne, -som er oplyst på RUCs hjemmeside. -Vi vil gerne arbejde med denne målgruppe, -da vi ønsker en mere gennemskuelig læringsproces, -og vi vurderer også, -at det må være i facilitatorens interesse -at få formidlet deres viden på den mest optimale måde. - -En anden målgruppe, -som vi gerne vil fokusere på, -er de studerende på RUC. -Vi mener, -at denne målgruppe vil være oplagt, -da det er dem der i sidste ende får gavn af vores projekt, -og som oplever begrænsningerne -ved de nuværende læringsrutiner på studiet. -Dette henviser primært til de studerende, -som kan finde læringsprocessen forvirrende -og har brug for mere systematik, -gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne. |