summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_læring.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 16:35:19 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit43fac790e736460c555beda18eeb45d9f7bf4c68 (patch)
treee972433cec3b56636083122fd2eb83d96ed40309 /worlding/_læring.qmd
parent92f32002f48a2ab7dc5b47c2089c76715e313cae (diff)
typo
Diffstat (limited to 'worlding/_læring.qmd')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index dc01532..868bba5 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -242,7 +242,7 @@ til understøttelse af intersubjektiv dialog
ligger i den *ontologiske ambiguitet*,
som kommer af at kommunikere online.
Subjekterne er både til stede for hinanden, og langvejs bort.
-Ambiguøsiteten i dialogen modsætter sig ifølge Schraube
+Ambiguiteten i dialogen modsætter sig ifølge Schraube
kravet til konkrethed og tillid, som indholdsmæssig læring kræver
[@Schraube_2024, s. 138].
Ethvert værktøj, som kun fungerer for at muliggøre kommunikation