diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-12 21:46:10 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 6a3de88ff642d4889361bbd30ce219300b3da10b (patch) | |
tree | 4ae5475fff6449ef86e388420190fa41ad2db159 /worlding/_læring.qmd | |
parent | 42636c6d6ea92ce08e85a75db277686d5e66845c (diff) |
tighten use of en- and em-dash
Diffstat (limited to 'worlding/_læring.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_læring.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd index 385b9f5..250c4f5 100644 --- a/worlding/_læring.qmd +++ b/worlding/_læring.qmd @@ -167,8 +167,8 @@ at træde ind i affinitive bevægelser af læring, hvis ikke de forholder sig til læringsprocessen ekspansivt og nysgerrigt. Når den lærende går i dialog med verden, -er der på den ene side den omkringliggende verden - -hvad læringen handler om, indholdet - +er der på den ene side den omkringliggende verden -- +hvad læringen handler om, indholdet -- og på den anden side det *allerede lærte*. Ny viden opstår ikke i et vakuum, men bygger ovenpå den lærendes erfaringer og antagelser. |