summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_læring.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-12 21:46:10 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit6a3de88ff642d4889361bbd30ce219300b3da10b (patch)
tree4ae5475fff6449ef86e388420190fa41ad2db159 /worlding/_læring.qmd
parent42636c6d6ea92ce08e85a75db277686d5e66845c (diff)
tighten use of en- and em-dash
Diffstat (limited to 'worlding/_læring.qmd')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 385b9f5..250c4f5 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -167,8 +167,8 @@ at træde ind i affinitive bevægelser af læring,
hvis ikke de forholder sig til læringsprocessen ekspansivt og nysgerrigt.
Når den lærende går i dialog med verden,
-er der på den ene side den omkringliggende verden -
-hvad læringen handler om, indholdet -
+er der på den ene side den omkringliggende verden --
+hvad læringen handler om, indholdet --
og på den anden side det *allerede lærte*.
Ny viden opstår ikke i et vakuum,
men bygger ovenpå den lærendes erfaringer og antagelser.