summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_intro.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:16:12 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:16:12 +0200
commitcad0466ace3fdc4c08e11bdb267dd9eec564affd (patch)
tree8472dd85338b9973ec3aa6a0a0638529138a6da1 /worlding/_intro.qmd
parent1faf91cf7aaf5b2d853dca795b45d70359cc8490 (diff)
rephrase research problem to be stand-alone
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd3
1 files changed, 2 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 189def2..45b3fb7 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -52,7 +52,8 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring.
Vi har derfor formuleret følgende problemformulering:
-*Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?*
+*Kan digitaliseret annotation som del af en læseteknik
+styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?*
Problemformuleringen har vi valgt at bryde op
i en række arbejdsspørgsmål: