summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_intro.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-02 14:33:23 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc (patch)
tree63a8c186093e4d52c94baaf123a173b456d8e78f /worlding/_intro.qmd
parentb478d589b462ad8652223e40d632a1955a3e4f0b (diff)
drop Scholia as more than periferal object for examination
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd8
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index aaa9081..3409608 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -93,11 +93,11 @@ og samtidigt stimulerer til legende udforskning af flerdimensionelle ambiguitete
Her vil vi inddrage TSA til at analysere et digitalt værktøj,
som vi har udvalgt på baggrund af svaret på forrige spørgsmål.
-Vi regner med som minimum at beskrive værktøjet Scholia,
-idet selve værktøjet er tomt men virker ved at hente data
-fra åbent tilgængelige databaser som Wikidata.
+Vi vil konkret undersøge værktøjet Hypothes.is,
+og perifært omtale Scholia og Markdown,
+som også indgår i vores læseteknik.
-> Hvilken læringspraksis kunne inddrage Scholia
+> Hvilken læringspraksis kunne inddrage værktøjer som Hypothes.is
> til at understøtte indholdsmæssig læring digitalt?
Her vil vi skitsere,