summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_intro.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-30 21:48:42 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit07ea144dc94e053dc127650ee5da05088102a303 (patch)
treeb653eb930fe0d3b5e44d57d70aec3edaadadcafc /worlding/_intro.qmd
parente1336c41cb6b14a614f2c189da2cc03259a45b18 (diff)
avoid first name of Schraube
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 18c07c4..aaa9081 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -65,7 +65,7 @@ som bestående af kommunikation, omverden og den lærende.
Schraube beskriver selv en sammenhæng mellem læringens bestanddele og
studerendes oplevelser med digitalisering.
Vi opstiller den hypotese,
-at visse digitale muligheder for at lære er udeladt i Ernsts undersøgelse,
+at visse digitale muligheder for at lære er udeladt i Schraubes undersøgelse,
da de ikke anvendes i en bredere kontekst i forvejen og
derfor ikke fremgår af hans empiri.