diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:16:12 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:16:12 +0200 |
commit | cad0466ace3fdc4c08e11bdb267dd9eec564affd (patch) | |
tree | 8472dd85338b9973ec3aa6a0a0638529138a6da1 /worlding/_intro.qmd | |
parent | 1faf91cf7aaf5b2d853dca795b45d70359cc8490 (diff) |
rephrase research problem to be stand-alone
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 3 |
1 files changed, 2 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 189def2..45b3fb7 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -52,7 +52,8 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: -*Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?* +*Kan digitaliseret annotation som del af en læseteknik +styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?* Problemformuleringen har vi valgt at bryde op i en række arbejdsspørgsmål: |