diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-02 14:33:23 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc (patch) | |
tree | 63a8c186093e4d52c94baaf123a173b456d8e78f /worlding/_intro.qmd | |
parent | b478d589b462ad8652223e40d632a1955a3e4f0b (diff) |
drop Scholia as more than periferal object for examination
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 8 |
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index aaa9081..3409608 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -93,11 +93,11 @@ og samtidigt stimulerer til legende udforskning af flerdimensionelle ambiguitete Her vil vi inddrage TSA til at analysere et digitalt værktøj, som vi har udvalgt på baggrund af svaret på forrige spørgsmål. -Vi regner med som minimum at beskrive værktøjet Scholia, -idet selve værktøjet er tomt men virker ved at hente data -fra åbent tilgængelige databaser som Wikidata. +Vi vil konkret undersøge værktøjet Hypothes.is, +og perifært omtale Scholia og Markdown, +som også indgår i vores læseteknik. -> Hvilken læringspraksis kunne inddrage Scholia +> Hvilken læringspraksis kunne inddrage værktøjer som Hypothes.is > til at understøtte indholdsmæssig læring digitalt? Her vil vi skitsere, |