diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-30 21:48:42 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 07ea144dc94e053dc127650ee5da05088102a303 (patch) | |
tree | b653eb930fe0d3b5e44d57d70aec3edaadadcafc /worlding/_intro.qmd | |
parent | e1336c41cb6b14a614f2c189da2cc03259a45b18 (diff) |
avoid first name of Schraube
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 18c07c4..aaa9081 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -65,7 +65,7 @@ som bestående af kommunikation, omverden og den lærende. Schraube beskriver selv en sammenhæng mellem læringens bestanddele og studerendes oplevelser med digitalisering. Vi opstiller den hypotese, -at visse digitale muligheder for at lære er udeladt i Ernsts undersøgelse, +at visse digitale muligheder for at lære er udeladt i Schraubes undersøgelse, da de ikke anvendes i en bredere kontekst i forvejen og derfor ikke fremgår af hans empiri. |