summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_discussion.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:25:01 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:25:01 +0200
commit3966ddac38f598cf4618e47c422ed925772588f8 (patch)
treef00d354c72a167f91d749432ba7a6cb4acc238be /worlding/_discussion.qmd
parent58d4ac1a5c7b419dfb7823dd388eef3e5f160222 (diff)
fix anglification
Diffstat (limited to 'worlding/_discussion.qmd')
-rw-r--r--worlding/_discussion.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_discussion.qmd b/worlding/_discussion.qmd
index 5a60c69..c315e0b 100644
--- a/worlding/_discussion.qmd
+++ b/worlding/_discussion.qmd
@@ -57,7 +57,7 @@ Det kan diskuteres,
om digital annotationsteknologi kalder på en udbredelse af
distraktionsbegrebet indenfor teorien om tentakulær læring.
Et interessant aspekt ved Hypothes.is er måden,
-værktøjet breder betydningen af begrebet digital distraction ud,
+værktøjet breder betydningen af begrebet digital distraktion ud,
og sætter det i forhold til tentakulær, ekspansiv læring på en ny måde.
Ses digitalisering i lyset af funktionaliten i Hypothes.is,
påtager begrebet digital distraktion sig en bredere betydning end den,