diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 12:15:11 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 80e62e14b887d1d01ed24b5436293af15884f5a3 (patch) | |
tree | 3b73e71e29cf1dac27675dcf3e6749b7c7cac2c3 /worlding/_digitalisering.qmd | |
parent | 7dde3fccb3fbc045d9f7be8a89ed4b9fc7a46948 (diff) |
move loose method notes to section on method
Diffstat (limited to 'worlding/_digitalisering.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_digitalisering.qmd | 24 |
1 files changed, 1 insertions, 23 deletions
diff --git a/worlding/_digitalisering.qmd b/worlding/_digitalisering.qmd index 4d44649..035a7a9 100644 --- a/worlding/_digitalisering.qmd +++ b/worlding/_digitalisering.qmd @@ -5,29 +5,7 @@ breaks: false # FIXME: Flet med Metode/Undersøgelser -Med teoretisk basis i teorien om tentakulær læring -introduceret i Ernst Scraubes nye bog, -vil vi undersøge udvalgte digitale redskaber, -med det mål at afdække hvorvidt og hvordan -sådanne redskaber kan understøtte læring -ikke kun operationelt men også indholdsmæssigt. - -Først identificerer og kortlægger vi nøglebegreber for tentakulær læring. -Vi annotaterer Ernst Schraubes bog -"Digitalization and learning as a worlding practice" -og designer en ontologisk model for teorien, -og evaluerer vores design -gennem et kvalitativt interview med forfatteren, -hvor vi præsenterer vores model og -diskuterer vores forståelse af teorien med ham. - -vores egen og studiekollegers gruppearbejdspraksis -i foregående og nuværende semester, -hhv. med og uden inddragelse af de grafdrevne redskaber Scholia og Hypothes.is. - -FIXME: vil vi fortsat undersøge arbejdspraksis? - -## Wiki som del af en verdeningsproces +## Teori om Wiki En "wiki" er en kollaborativ, dynamisk og organisk udviklet, hyperlink-organiseret videnscentreret database. |