summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_conclusion.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-05 14:01:34 +0200
committerIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-05 14:02:15 +0200
commite41fa1fa1681dc5c4c404b7c69008cacee54c2c7 (patch)
tree3a50b35d0205b8a2cec93d384297bae1e13fd674 /worlding/_conclusion.qmd
parent1ff273da1394299437951e94d0c327f2c0628017 (diff)
remove irrelevant parts and suggest additions
Diffstat (limited to 'worlding/_conclusion.qmd')
-rw-r--r--worlding/_conclusion.qmd10
1 files changed, 2 insertions, 8 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd
index 027afd5..c97d615 100644
--- a/worlding/_conclusion.qmd
+++ b/worlding/_conclusion.qmd
@@ -25,18 +25,12 @@ Resultaterne af projektets undersøgelse peger på,
at 5-stjernet læsning bedre understøtter den tentakulære læringsproces
gennem flere kerneideer:
+<!-- TODO: overvej at tilføje flere punkter -->
1. Ved at arbejde med kontekster frem for indsnævringer,
præges læringsprocesser i højere grad af affinitive bevægelser,
som kan skabe kontast til studiets krav på definitive, målbare resultater.
Her kan digitaliseringsværktøjer også være anvendelige.
-<!-- FIXME: slet punkt 2, 3? erstat med hvad? -->
-2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data,
-inviterer det til ekspansiv motivation,
-da arbejdet med materialet så også kræver et arbejde med den kontekst,
-det indgår i.
-3. Undervisere kan tilsvarende motivere til affinitive læringsprocesser ved
-at referere til Scholia og bruge Hypothes.is i workshops.
-4. Ontologiseringen af indholdet kan bruges
+2. Ontologiseringen af indholdet kan bruges
som metode til at udvikle en fælles kontekst.
Kvaliteten af data i denne proces kan styrke det kollaborative element,
og 5-stjernet data er ideelt.