diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-05 14:01:34 +0200 |
---|---|---|
committer | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-05 14:02:15 +0200 |
commit | e41fa1fa1681dc5c4c404b7c69008cacee54c2c7 (patch) | |
tree | 3a50b35d0205b8a2cec93d384297bae1e13fd674 /worlding/_conclusion.qmd | |
parent | 1ff273da1394299437951e94d0c327f2c0628017 (diff) |
remove irrelevant parts and suggest additions
Diffstat (limited to 'worlding/_conclusion.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_conclusion.qmd | 10 |
1 files changed, 2 insertions, 8 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd index 027afd5..c97d615 100644 --- a/worlding/_conclusion.qmd +++ b/worlding/_conclusion.qmd @@ -25,18 +25,12 @@ Resultaterne af projektets undersøgelse peger på, at 5-stjernet læsning bedre understøtter den tentakulære læringsproces gennem flere kerneideer: +<!-- TODO: overvej at tilføje flere punkter --> 1. Ved at arbejde med kontekster frem for indsnævringer, præges læringsprocesser i højere grad af affinitive bevægelser, som kan skabe kontast til studiets krav på definitive, målbare resultater. Her kan digitaliseringsværktøjer også være anvendelige. -<!-- FIXME: slet punkt 2, 3? erstat med hvad? --> -2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data, -inviterer det til ekspansiv motivation, -da arbejdet med materialet så også kræver et arbejde med den kontekst, -det indgår i. -3. Undervisere kan tilsvarende motivere til affinitive læringsprocesser ved -at referere til Scholia og bruge Hypothes.is i workshops. -4. Ontologiseringen af indholdet kan bruges +2. Ontologiseringen af indholdet kan bruges som metode til at udvikle en fælles kontekst. Kvaliteten af data i denne proces kan styrke det kollaborative element, og 5-stjernet data er ideelt. |