summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_conclusion.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-02 14:33:23 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc (patch)
tree63a8c186093e4d52c94baaf123a173b456d8e78f /worlding/_conclusion.qmd
parentb478d589b462ad8652223e40d632a1955a3e4f0b (diff)
drop Scholia as more than periferal object for examination
Diffstat (limited to 'worlding/_conclusion.qmd')
-rw-r--r--worlding/_conclusion.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd
index ea98575..1d45d72 100644
--- a/worlding/_conclusion.qmd
+++ b/worlding/_conclusion.qmd
@@ -17,9 +17,9 @@ Hypothes.is udvider læringsemnets kontekst vha. offentlige annotationer,
idet den studerende gennem sin læsning kan deltage i en dialog med andre læsere.
Den affinitive bevægelse understøttes dermed potentielt,
da intersubjektiv dialog kan blive en naturlig del af at fordybe sig i en tekst.
-Scholia anvendt nysgerrigt og konstruktivistisk, som wiki frem for søgemaskine,
-indgår i denne verdeningspraksis ved at fremme arbejdet med relationer
-frem for definitioner.
+Scholia, anvendt nysgerrigt og konstruktivistisk som wiki frem for søgemaskine,
+kan indgå i denne verdeningspraksis,
+til en dialogiserende proces også i forhold til definering af begreber.
Resultaterne af projektets undersøgelse peger på,
at 5-stjernet læsning bedre understøtter den tentakulære læringsproces