diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-02 14:33:23 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc (patch) | |
tree | 63a8c186093e4d52c94baaf123a173b456d8e78f /worlding/_conclusion.qmd | |
parent | b478d589b462ad8652223e40d632a1955a3e4f0b (diff) |
drop Scholia as more than periferal object for examination
Diffstat (limited to 'worlding/_conclusion.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_conclusion.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd index ea98575..1d45d72 100644 --- a/worlding/_conclusion.qmd +++ b/worlding/_conclusion.qmd @@ -17,9 +17,9 @@ Hypothes.is udvider læringsemnets kontekst vha. offentlige annotationer, idet den studerende gennem sin læsning kan deltage i en dialog med andre læsere. Den affinitive bevægelse understøttes dermed potentielt, da intersubjektiv dialog kan blive en naturlig del af at fordybe sig i en tekst. -Scholia anvendt nysgerrigt og konstruktivistisk, som wiki frem for søgemaskine, -indgår i denne verdeningspraksis ved at fremme arbejdet med relationer -frem for definitioner. +Scholia, anvendt nysgerrigt og konstruktivistisk som wiki frem for søgemaskine, +kan indgå i denne verdeningspraksis, +til en dialogiserende proces også i forhold til definering af begreber. Resultaterne af projektets undersøgelse peger på, at 5-stjernet læsning bedre understøtter den tentakulære læringsproces |