diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 20:41:51 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 20:41:51 +0200 |
commit | bb0dc8e1ec66e9b52fc685fba17fdf903f5d732a (patch) | |
tree | da82b0ec4d162ec92674019edb076424d19493e2 /worlding/_baggrund.qmd | |
parent | e5541e3fd529f58baa5fade01a94ec281f0acc1f (diff) |
contextualize problem
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_baggrund.qmd | 5 |
1 files changed, 5 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd index d000715..d8af73d 100644 --- a/worlding/_baggrund.qmd +++ b/worlding/_baggrund.qmd @@ -31,8 +31,13 @@ kunne *styrke* eller måske *forstyrre* vores læring på RUC. ## Problemformulering +Vi har formuleret følgende problemformulering: + > Hvordan kan digitalisering understøtte videnskabelig læring? +Problemformuleringen har vi valgt at bryde op +i en række arbejdsspørgsmål: + > Hvordan kan læring skelnes mellem operativ og indholdsmæssig, > og hvordan understøttes den i dag digitalt? |