diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-04-21 16:50:23 +0200 |
---|---|---|
committer | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-04-21 16:50:23 +0200 |
commit | 67d3ef8049a2c9ddb6721f7a74d87c303d676556 (patch) | |
tree | 33459a2422f2c2391173a4780912fc3695600e38 /worlding/_baggrund.qmd | |
parent | c0825abf1e19e88d8525b84ed2b1ebf2f26a8fce (diff) |
add hash to titles in background file
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_baggrund.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd index 899d39c..ab9ae39 100644 --- a/worlding/_baggrund.qmd +++ b/worlding/_baggrund.qmd @@ -51,7 +51,7 @@ med alle citater hyperlinket til hypothes.is, alle diagrammer hyperlinket til deres kilde, og licens hyperlinket til <https://spdx.org/>. -# Introduktion +## Introduktion I dagens digitale tidsalder står læring og dens facilitering overfor udfordringer, hvor komplekst tekstmateriale kræver effektive værktøjer @@ -75,7 +75,7 @@ Vi er altså nysgerrige på, om anvendelsen af digitale teknologier til navigation i metadata kunne *styrke* eller måske *forstyrre* vores læring på RUC. -# Begrundelsen for RUC's tilgang til læring +## Begrundelsen for RUC's tilgang til læring Ved studiestart blev læringen ved Roskilde Universitet præsenteret som defineret af syv "søjler" kaldet Problemorienteret Projektlæring (PPL). @@ -110,7 +110,7 @@ ved Fri software og (delvist) ved åbne standarder gør dem væsentligt nemmere for os at undersøge videnskabeligt, og for andre at efterprøve. -# Målgruppe +## Målgruppe Problemstillingen, som vi har valgt at tage udgangspunkt i, |