diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 20:08:33 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 20:08:33 +0200 |
commit | 423d5f13c05f2c250c92a42fb576e52e31da1539 (patch) | |
tree | a57e97dba391963fb857f9d12d9d7670aa1bf1ea /worlding/_baggrund.qmd | |
parent | 229eba38c573882ce05c9693ec972e666921301d (diff) |
move semester constraints
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_baggrund.qmd | 20 |
1 files changed, 0 insertions, 20 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd index 85f9a36..d000715 100644 --- a/worlding/_baggrund.qmd +++ b/worlding/_baggrund.qmd @@ -142,23 +142,3 @@ Dette henviser primært til de studerende, som kan finde læringsprocessen forvirrende og har brug for mere systematik, gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne. - -## Semesterbinding - -Projektet undersøger en teori for læring, -og hvordan denne teori kan understøttes af digitale teknologier. - -Gennem rapporten vil vi fokusere på læringsværktøjerne -Scholia og Hypothes.is og den rolle de kan spille i læringsprocessen -for den studerende. -Her vil vi beskue de to redskaber som Teknologiske Systemer (TSA). -Baseret på analysen af redskaberne vil vi inddrage Design & Konstruktion -til at konstruere en model, -der eksplicit kan beskrive, -hvordan disse redskaber relaterer til læringsprocessen. - -For at udarbejde denne model inddrager vi psykologisk teori, -der beskriver selve læringsprocessen i dens mangefaceterede bestanddele. -I undersøgelsen af sammenhængen mellem en psykologisk teori -og en teknologi i relation til mennesker, -læner projektet sig også op af dimensionen Subjektivitet, Teknologi & Samfund. |