summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:59:12 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:59:12 +0200
commit26e3219df0d69755f35e3fdf67fd19aff97e0645 (patch)
tree2c93eac55654922f2dc40343259fb86e6d9bf541 /worlding/_analysis_hypothesis.qmd
parent9e0b6821bea06c97c000014f1c57a3724e73de65 (diff)
fix spelling
Diffstat (limited to 'worlding/_analysis_hypothesis.qmd')
-rw-r--r--worlding/_analysis_hypothesis.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
index 517cb11..b1332d3 100644
--- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
+++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
@@ -206,7 +206,7 @@ At skrive i et fælles dokument er skræmmende og forpligtende,
og mange vælger derfor først at skrive teksten i et separat dokument,
før de sætter det ind i fællesdokumentet.
Denne bekymring er svær at komme uden om med Hypothes.is,
-da den lærende i sin personlige notetagning kan føle sig ansvarlig
+da den lærende i sin personlige noteskrivning kan føle sig ansvarlig
for andre lærendes læsning.
Disse studerende kan anvende gruppefunktionen til formålet
og oprette grupper med nære venner
@@ -216,7 +216,7 @@ og muligheden for at svare på annotationer og stille spørgsmål
bevarer det kollaborative element i læringsprocessen.
Fleksibiliteten kan gøre det nemmere for den enkelte studerende
at inkorporere den nye type notationsproces i sin hverdag,
-uden risiko for at notetagningen sker på baggrund af defensiv motivation.
+uden risiko for at noteskrivningen sker på baggrund af defensiv motivation.
@Schraube2024 pointerer,
at digitaliseringens styrke for tentakulære læringsprocesser