summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-30 07:22:33 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit48d11bc001f2ac0f6eb2be43884ac3b1b3955201 (patch)
treee2e51568cb650c0cdaa5acc74c3f03ad8d28850a /worlding/_analysis_hypothesis.qmd
parent40fc0cbaa5f03fab1585c92ce155ee86cca14bc5 (diff)
fix typo
Diffstat (limited to 'worlding/_analysis_hypothesis.qmd')
-rw-r--r--worlding/_analysis_hypothesis.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
index e833b77..7a9886e 100644
--- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
+++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
@@ -160,7 +160,7 @@ Den implicitte, automatisk operationaliserede tekstnærhed,
som Hypothes.is leverer,
udgør en mulighed for at danne en uforpligtende bro
mellem den individuelle, reflekterede læring
-og den intersubjektive, kontekstudvækslende læring.
+og den intersubjektive, kontekstudvekslende læring.
Den studerende kan tage noter i et tekstnært format i eget tempo,
mens de forpligtningsløst kan fordybe sig i alternative kontekster,
når de selv føler, de sidder fast i en for lang definitiv bevægelse.