summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:58:47 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:58:47 +0200
commit9e0b6821bea06c97c000014f1c57a3724e73de65 (patch)
treee636ac631e723fe06c91d9e4baeecae049e3ca1b /worlding/_analysis_hypothesis.qmd
parent3860e27b6f2b4adc5c5f4f43159d0388482ca6ff (diff)
fix spelling
Diffstat (limited to 'worlding/_analysis_hypothesis.qmd')
-rw-r--r--worlding/_analysis_hypothesis.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
index ba125ec..517cb11 100644
--- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
+++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd
@@ -203,7 +203,7 @@ som også fremhæves af @Schraube2024,
er følelsen af at blive overvåget,
som præger mange studerende i deres skriveproces.
At skrive i et fælles dokument er skræmmende og forpligtende,
-og mange vælger derfor først at skrive teksten i et seperat dokument,
+og mange vælger derfor først at skrive teksten i et separat dokument,
før de sætter det ind i fællesdokumentet.
Denne bekymring er svær at komme uden om med Hypothes.is,
da den lærende i sin personlige notetagning kan føle sig ansvarlig