diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-30 07:22:33 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 48d11bc001f2ac0f6eb2be43884ac3b1b3955201 (patch) | |
tree | e2e51568cb650c0cdaa5acc74c3f03ad8d28850a /worlding/_analysis_hypothesis.qmd | |
parent | 40fc0cbaa5f03fab1585c92ce155ee86cca14bc5 (diff) |
fix typo
Diffstat (limited to 'worlding/_analysis_hypothesis.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_analysis_hypothesis.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd index e833b77..7a9886e 100644 --- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd +++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd @@ -160,7 +160,7 @@ Den implicitte, automatisk operationaliserede tekstnærhed, som Hypothes.is leverer, udgør en mulighed for at danne en uforpligtende bro mellem den individuelle, reflekterede læring -og den intersubjektive, kontekstudvækslende læring. +og den intersubjektive, kontekstudvekslende læring. Den studerende kan tage noter i et tekstnært format i eget tempo, mens de forpligtningsløst kan fordybe sig i alternative kontekster, når de selv føler, de sidder fast i en for lang definitiv bevægelse. |