summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/use
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-03-02 11:44:09 +0100
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-03-02 11:44:09 +0100
commite8bfd649c68623ca2cbf4a317e06c6f63fd86c38 (patch)
tree68136d0a50a539baf2abee32b5abbb630bcb07ca /use
parent1085b88ad09c7396cf16eb4b5b7ab9931ee8a9a2 (diff)
update report content from pads
Diffstat (limited to 'use')
-rw-r--r--use/index.qmd11
1 files changed, 8 insertions, 3 deletions
diff --git a/use/index.qmd b/use/index.qmd
index 153d04f..5d03008 100644
--- a/use/index.qmd
+++ b/use/index.qmd
@@ -29,12 +29,17 @@ Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber
<!-- Hovedproblem -->
-Vi har i dette projekt valgt at undersøge følgende problemstilling:
+Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser.
-*Hvordan kunne formulering, deling og visualisering af vidensgrafer understøtte kollaborativ akademisk læring?*
-Problemstillingen af vi valgt at bryde op i følgende underspørgsmål:
+Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner?
+
+Hvilke løsninger er allerede til rådighed?
+
+Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori?
+
+Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori?
<!--
Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system,
til at sikre dækning af TSA