diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-02 11:44:09 +0100 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-02 11:44:09 +0100 |
commit | e8bfd649c68623ca2cbf4a317e06c6f63fd86c38 (patch) | |
tree | 68136d0a50a539baf2abee32b5abbb630bcb07ca /use | |
parent | 1085b88ad09c7396cf16eb4b5b7ab9931ee8a9a2 (diff) |
update report content from pads
Diffstat (limited to 'use')
-rw-r--r-- | use/index.qmd | 11 |
1 files changed, 8 insertions, 3 deletions
diff --git a/use/index.qmd b/use/index.qmd index 153d04f..5d03008 100644 --- a/use/index.qmd +++ b/use/index.qmd @@ -29,12 +29,17 @@ Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber <!-- Hovedproblem --> -Vi har i dette projekt valgt at undersøge følgende problemstilling: +Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser. -*Hvordan kunne formulering, deling og visualisering af vidensgrafer understøtte kollaborativ akademisk læring?* -Problemstillingen af vi valgt at bryde op i følgende underspørgsmål: +Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner? + +Hvilke løsninger er allerede til rådighed? + +Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori? + +Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori? <!-- Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system, til at sikre dækning af TSA |