diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-18 09:31:54 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-18 09:33:25 +0200 |
commit | 2857160a61d56983a3419123dd0cb8a4c15bfea1 (patch) | |
tree | bb5a6bade38ef0c3f3839bda3a0afc540f03e103 /use/index.qmd | |
parent | 90fde32f059b8e88f3e7a1a39248a5e38b01fd58 (diff) |
drop obsolete teams
Diffstat (limited to 'use/index.qmd')
-rw-r--r-- | use/index.qmd | 88 |
1 files changed, 0 insertions, 88 deletions
diff --git a/use/index.qmd b/use/index.qmd deleted file mode 100644 index f587f18..0000000 --- a/use/index.qmd +++ /dev/null @@ -1,88 +0,0 @@ ---- -title: | - Anvendelser af vidensgrafer \ - til kollaborativ akademisk læring -subtitle: | - HumTek-23, Basisprojekt 2 \ - eksamensgruppe S2424791025 -metadata-files: - - _actors.yml - - ../_report.yml - - ../_draft.yml -format: - html: default - pdf: - output-file: S2424791025 - -# FIXME: drop before final release -nocite: | - @* - -breaks: false - ---- - -# Abstract -<!-- FIXME: Skriv engelsk opsummering --> - -# Problemfelt - -Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber - -## Problemformulering - -<!-- Hovedproblem --> - -Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser. - - -Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner? - - -Hvilke løsninger er allerede til rådighed? - -Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori? - -Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori? -<!-- -Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system, -til at sikre dækning af TSA ---> - -*Hvordan fungerer grafsproget RDF, -til at formulere og sammenligne akademiske begreber?* - -<!-- -Underspørgsmål om konkret anvendelse af vidensgrafer -indenfor et eller flere videnskabelige felter, -til at sikre dækning af STS ---> - - -*Hv...?* - -FIXME - -# Forundersøgelser - -Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber -i [supergruppen]. - -Skitsering og belysning af fremtidsscenarier -med læring understøttet af grafbaserede læringsredskaber, -og diskussion af styrker og svagheder -sammenlignet med nuværende læringsredskaber -anvendt ved 1. semester på RUC HumTek bachelor-studiet. - -[supergruppen]: ../graph/index.qmd - "Samarbejdet på tværs af de graf-undersøgende projektgrupper" - -# Referenceliste {.appendix} - -<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw# --> - -\begingroup -\raggedright -::: {#refs .foo} -::: -\endgroup |