summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/use/index.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-18 09:31:54 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-18 09:33:25 +0200
commit2857160a61d56983a3419123dd0cb8a4c15bfea1 (patch)
treebb5a6bade38ef0c3f3839bda3a0afc540f03e103 /use/index.qmd
parent90fde32f059b8e88f3e7a1a39248a5e38b01fd58 (diff)
drop obsolete teams
Diffstat (limited to 'use/index.qmd')
-rw-r--r--use/index.qmd88
1 files changed, 0 insertions, 88 deletions
diff --git a/use/index.qmd b/use/index.qmd
deleted file mode 100644
index f587f18..0000000
--- a/use/index.qmd
+++ /dev/null
@@ -1,88 +0,0 @@
----
-title: |
- Anvendelser af vidensgrafer \
- til kollaborativ akademisk læring
-subtitle: |
- HumTek-23, Basisprojekt 2 \
- eksamensgruppe S2424791025
-metadata-files:
- - _actors.yml
- - ../_report.yml
- - ../_draft.yml
-format:
- html: default
- pdf:
- output-file: S2424791025
-
-# FIXME: drop before final release
-nocite: |
- @*
-
-breaks: false
-
----
-
-# Abstract
-<!-- FIXME: Skriv engelsk opsummering -->
-
-# Problemfelt
-
-Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber
-
-## Problemformulering
-
-<!-- Hovedproblem -->
-
-Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser.
-
-
-Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner?
-
-
-Hvilke løsninger er allerede til rådighed?
-
-Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori?
-
-Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori?
-<!--
-Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system,
-til at sikre dækning af TSA
--->
-
-*Hvordan fungerer grafsproget RDF,
-til at formulere og sammenligne akademiske begreber?*
-
-<!--
-Underspørgsmål om konkret anvendelse af vidensgrafer
-indenfor et eller flere videnskabelige felter,
-til at sikre dækning af STS
--->
-
-
-*Hv...?*
-
-FIXME
-
-# Forundersøgelser
-
-Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber
-i [supergruppen].
-
-Skitsering og belysning af fremtidsscenarier
-med læring understøttet af grafbaserede læringsredskaber,
-og diskussion af styrker og svagheder
-sammenlignet med nuværende læringsredskaber
-anvendt ved 1. semester på RUC HumTek bachelor-studiet.
-
-[supergruppen]: ../graph/index.qmd
- "Samarbejdet på tværs af de graf-undersøgende projektgrupper"
-
-# Referenceliste {.appendix}
-
-<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw# -->
-
-\begingroup
-\raggedright
-::: {#refs .foo}
-:::
-\endgroup