diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-12 11:07:30 +0100 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-12 11:07:30 +0100 |
commit | 8c8e7e6444a721153c3f71f118b4616025a1dce3 (patch) | |
tree | bb27da71022f132a70b3f6634109a9ff86cd21fd /learn/index.qmd | |
parent | 6d79937571a5956240dbd7f9352364c05b8677a1 (diff) |
update contentproblemformuleringsseminar
Diffstat (limited to 'learn/index.qmd')
-rw-r--r-- | learn/index.qmd | 17 |
1 files changed, 8 insertions, 9 deletions
diff --git a/learn/index.qmd b/learn/index.qmd index 8e7b166..c9401b9 100644 --- a/learn/index.qmd +++ b/learn/index.qmd @@ -124,7 +124,7 @@ Vi vil anvende teori på vores empiri gennem abstraktionsprocessen der er i at o # Kildeovervejelser -@Allemang_2020, @Jørgensen_2018, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, @Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, @Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, @DuCharme_2011 og @Janowicz_2014. +@Allemang_2020, @Pontis_2015, @Pressman_2018_book, @Sahli_2022, @Springer_2017_ESWC_remote, @Nielsen_2017, @Springer_2021_ISWC, @Fathalla_2023, @Couch_2015, @Heath_2011, @DuCharme_2011 og @Janowicz_2014. # Semesterbindingen <!--Her beskriver I jeres overvejelser om hvordan I kan forankre projektet i dimensionen ” Teknologiske systemer og artefakter” - og hvorfor. Det er særlig vigtigt at I tager stilling til følgende (jf. BP2 læringsudbytte/bedømmelseskriterier): @@ -235,33 +235,32 @@ sammenlignet med eksisterende læringsredskaber # Bilag 2: Møder -## Møde 2024-03-02 +Møde 2024-03-02 -### Aftale gruppemøder de næste to uger frem +***Aftale gruppemøder de næste to uger frem*** Torsdag d. 7 mellem kl 15 og 16 til 22:00 FYSISK (Efter Workshop på biblioteket) Søndag d. 10 kl 12:00 til 14:00 ONLINE Mandag d. 11 fra 12 til 15 FYSISK (Efter forelæsning på biblioteket) -### Finde tidspunkter at foreslå til næste vejledermøde +***Finde tidspunkter at foreslå til næste vejledermøde*** Mandag fra 15:00 - 16:00 eller Tirsdag fra 15:00 - 16:00 -### Konkret fumle med -vidensgrafer +***Konkret fumle med vidensgrafer*** Vi har downloadet hypothes som google chrome web extention.</br> Derefter har vi været inde på webvewol og testet det lidt af ved lave nogle få class.</br> Til sidst kigget vi på Scholia. Vi har aftalt at vi være især downloader protege på sin pc til næste møde og kigget på toturial videoen med inderen. -### Finde litteratur +***Finde litteratur*** Hvilke (helst videnskabelige) tekster understøtter hvad vi har fumlet med, og hvad vi *vil* fumle videre med. -### Beslutte hjemmeopgaver +***Beslutte hjemmeopgaver*** Hvad skal vi hver især lave **forud** for næste gruppemøde? @@ -269,7 +268,7 @@ Installere og lege med Protege og se toturial? Læse texten på Element -### Hvad skal vi lave sammen næste gang(e) vi mødes? +***Næste møde*** Problemformuleringsseminarskabelon |