summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/code
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-03-17 13:42:13 +0100
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-03-17 13:42:13 +0100
commit69729025e8190e43c090fe1f979f53e3f290dfb1 (patch)
tree95c8fb8996250197cd4188a5cd8897484ddb6137 /code
parent0e033772f1b6007bd79e42d421f30c4674fe2a08 (diff)
update content
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r--code/index.qmd26
1 files changed, 10 insertions, 16 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd
index 124e1ef..a557e17 100644
--- a/code/index.qmd
+++ b/code/index.qmd
@@ -137,8 +137,8 @@ og for andre at efterprøve.
Vi har i dette projekt valgt at undersøge
følgende problemstilling:
-*Hvordan kunne redskaberne Scholia og Hypothes.is hensigtsmæssigt anvendes
-til at understøtte problemorienteret projektlæring?*
+> Hvordan kunne redskaberne Scholia og Hypothes.is hensigtsmæssigt anvendes
+> til at understøtte problemorienteret projektlæring?
Problemstillingen har vi valgt at bryde op
i følgende underspørgsmål:
@@ -150,18 +150,18 @@ danne inspiration
for nye grafteoribaserede læringsværktøjer
til universitetsstuderende?
-->
-*Hvilke muligheder og begrænsninger kan der være
-for problemorienteret projektlæring
-i anvendelsen af digitale vidensnavigationsredskaber
-som integreret del af læringsprocessen?*
+> Hvilke muligheder og begrænsninger kan der være
+> for problemorienteret projektlæring
+> i anvendelsen af digitale vidensnavigationsredskaber
+> som integreret del af læringsprocessen?
<!--
Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system,
til at sikre dækning af TSA
-->
-*Hvordan fungerer redskaberne Scholia og Hypothes.is
-i forhold til grafbaseret håndtering af videnskabelige begreber?*
+> Hvordan fungerer redskaberne Scholia og Hypothes.is
+> i forhold til grafbaseret håndtering af videnskabelige begreber?
<!--
Underspørgsmål
@@ -169,8 +169,8 @@ om design og konstruktion af praktisk vejledning,
til at sikre dækning af Design og Konstruktion
-->
-*Hvordan kan studerende og forelæsere konkret vejledes i brug af Scholia og Hypothes.is,
-for en hensigtsmæssig understøttelse af problemorienteret projektlæring?*
+> Hvordan kan studerende og forelæsere konkret vejledes i brug af Scholia og Hypothes.is,
+> for en hensigtsmæssig understøttelse af problemorienteret projektlæring?
## Målgruppe
@@ -359,12 +359,6 @@ til organisering af evalueringer henover et projektforløb.
@Janowicz_2014 om begrebet 5-stjernede data.
-### Noter
-
-* IT "Kvæler"
- * Underemner serveret -> misser proces med at overliggende begreb bundfældes
- * Underemner mangler -> lærer selvstyre om at skabe
-
# Undersøgelser
[FIXME: