summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/code
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-11 15:57:03 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-11 16:00:13 +0200
commit1457a54f976d7129bc17bbfec4c6a880c7660c22 (patch)
tree65bf71a0a965c57529985c0f4f2980ff9e99f1c9 /code
parent03666f0d6f37b0dd8abf2d63fa90ae5269fca7f6 (diff)
use only ASCII characters as citekey
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r--code/index.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd
index a58c384..084268c 100644
--- a/code/index.qmd
+++ b/code/index.qmd
@@ -208,7 +208,7 @@ gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne.
-->
Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier
-med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018]
+med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018]
(vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode).
Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC
@@ -326,7 +326,7 @@ af begreber indenfor materialets vidensfelt.
Omkring PPL specifikt
relateret til digitale redskaber mere løst,
-undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
+undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
Om semantiske digitale redskaber specifikt
relateret til videnskabelig læring mere løst,
@@ -336,7 +336,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne.
@Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is.
-@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
+@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter.
@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art.