diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-15 11:19:04 +0100 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-15 11:19:04 +0100 |
commit | a52dd869811e904ded01ae6c5a364a4144c312ac (patch) | |
tree | c16121ee66039e84344307e01e7384d90f203e19 /code/index.qmd | |
parent | 0d56d15347f4964f9ba6f1f085477b0d6a650d23 (diff) |
update content
Diffstat (limited to 'code/index.qmd')
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 58 |
1 files changed, 53 insertions, 5 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index b008589..218dcc5 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -303,9 +303,14 @@ indenfor problemorienteret projektlæring, ved brug af af semantiske værktøjer til navigation og annotation af begreber indenfor materialets vidensfelt. -@Bjørn_2006 undersøger problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. - -@Goy_2017 undersøger forbedring af burgeroplevelse ved kollaborativ annotation, +Omkring PPL specifikt +relateret til digitale redskaber mere løst, +undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. + +Om semantiske digitale redskaber specifikt +relateret til videnskabelig læring mere løst, +undersøger @Kanza_2019 semantiske redskaber til videnskabelig annotation, +@Goy_2017 undersøger forbedring af brugeroplevelse ved kollaborativ annotation vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. @@ -470,8 +475,51 @@ eksempelvis belyst gennem [Diamond Open Access]. <!-- https://pad.degrowth.net/mJnfBHZ7Qr2W1Hu-QppL8A --> {{< include _gantt.qmd >}} -# Punkter til dagsorden for næste møde - +# Bilag 2: Kommende opgaver + +* Opstille masterplan + * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere + (side 88-89 i "den lille røde") + * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem + (side 49-53 i "den lille røde") + * Diskutere overordnet arbejdsrytme + (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") + * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? + * Diskutere overordnede arbejdsfaser + (side 93-94 i "den lille røde") + * Skistere en plan + (side 96-99 i "den lille røde") + * feedback til opponentgruppe + * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde + * interview? + * ... * Gennemgå kilder * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) + * Omtale kilder på relevante steder i rapporten +* Forstå PPL + * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" + * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her +* Forstå semantiske grafer + * Læse kilder og supergruppewebsite + * Deltage i supergruppemøder og -workshops + * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her +* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber + * Anvende Scholia + * Anvende Hypothes.is + * Undersøge lignende alternativer + * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis + * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne + * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne + * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne + * ...overfor alternative ikke-digitale metoder + * ...overfor alternative digitale redskaber + * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer +* Give feedback til opponentgruppe + * Læse oplæg hver især + * Annotere oplæg hver især + * Diskutere annotationer + * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik + (side 108-109 i "den lille røde") + * Opstille præsentation af kritik + (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) |