diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-24 17:13:18 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | f14738a52045c16e38b3f4a285b86cb33a197f1b (patch) | |
tree | 5b88f34d6667f9b9e9890c2a7c050f2d2e16f6b7 /_TODO.md | |
parent | b5395e39191a3e678c0844a33d44c7cec1ad2a17 (diff) |
add file struktur
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r-- | _TODO.md | 11 |
1 files changed, 0 insertions, 11 deletions
@@ -9,17 +9,6 @@ Vi skal have skrevet... > For 2 studerende minimum 40.800 og maksimum 91.200 antal tegn inkl. mellemrum. > (ifølge [study.ruc.dk](https://study.ruc.dk/class/view/31211)) -## Indledning - -Vores afsæt er i mindre grad vores egen nysgerrighed overfor tekniske dimser, -og i højere grad et ønske om, -at studerende *generelt* er bedre klædt på til læring. -Dette er vores afsæt, men alt for omfattende at undersøge samlet -[FIXME kom med eksempler på hvad det også omfatter], -og vi har derfor valgt mere snævert at undersøge, -om det er *muligt* for digitalisering -konstruktivt at understøtte den *indholdsmæssige* del af læringsprocesser. - ## TSA * find mulig teori og metode |