summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/_TODO.md
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-24 17:13:18 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commitf14738a52045c16e38b3f4a285b86cb33a197f1b (patch)
tree5b88f34d6667f9b9e9890c2a7c050f2d2e16f6b7 /_TODO.md
parentb5395e39191a3e678c0844a33d44c7cec1ad2a17 (diff)
add file struktur
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r--_TODO.md11
1 files changed, 0 insertions, 11 deletions
diff --git a/_TODO.md b/_TODO.md
index d7a8a82..c112986 100644
--- a/_TODO.md
+++ b/_TODO.md
@@ -9,17 +9,6 @@ Vi skal have skrevet...
> For 2 studerende minimum 40.800 og maksimum 91.200 antal tegn inkl. mellemrum.
> (ifølge [study.ruc.dk](https://study.ruc.dk/class/view/31211))
-## Indledning
-
-Vores afsæt er i mindre grad vores egen nysgerrighed overfor tekniske dimser,
-og i højere grad et ønske om,
-at studerende *generelt* er bedre klædt på til læring.
-Dette er vores afsæt, men alt for omfattende at undersøge samlet
-[FIXME kom med eksempler på hvad det også omfatter],
-og vi har derfor valgt mere snævert at undersøge,
-om det er *muligt* for digitalisering
-konstruktivt at understøtte den *indholdsmæssige* del af læringsprocesser.
-
## TSA
* find mulig teori og metode