diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-06 19:56:03 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 8a6eefe8c8f6a1859adffa0a40ce4da8248bdecd (patch) | |
tree | cefacc9ac702ec12d6562119ca12273f0a007989 /_TODO.md | |
parent | b1a8b1e0c4dfecccbc2a51516baa2fc61d0d26be (diff) |
update TODOs
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r-- | _TODO.md | 8 |
1 files changed, 8 insertions, 0 deletions
@@ -61,6 +61,14 @@ Underspørgsmål: Scholias og Hypothes.is' navigation af dem, og svaret er ved semantisk opmærkning og *reel* offentlig adgang + * Dette leder oplagt til en lille detour, + hvor vi giver konkrete eksempler på semantisk opmærkning: + * OCR-scanning af tekster til semantisk id af hvert bogstav + * Tilknytning af metadata, + enten ifm. OCR-scanning + eller hyperlinks i Moodle til DOI og/eller http://worldcat.org/ + * Tilknytning af metadata ved publicering af artikler, + hvor vi oplagt kan pege på XMP-data i vores egen rapport * Kan øget navigation siges at styrke god læring? * Svar: hvis det er navigation dikteret af teksters eget diktat, og dermed også tekster som robust dikterer sig selv begrebsligt, |