diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-12 21:46:10 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 6a3de88ff642d4889361bbd30ce219300b3da10b (patch) | |
tree | 4ae5475fff6449ef86e388420190fa41ad2db159 /_TODO.md | |
parent | 42636c6d6ea92ce08e85a75db277686d5e66845c (diff) |
tighten use of en- and em-dash
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r-- | _TODO.md | 8 |
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
@@ -8,7 +8,7 @@ ### evt. raffinering af tekst om læringsteorier "Sider som wikipedia fungerer dog primært -til at skabe overblik hos læseren, ikke dybde." - +til at skabe overblik hos læseren, ikke dybde." -- kan belyses gennem videnskabelig artikel om former for wiki. Måske (læse og) referere til Schraubes tidligere udgivelse, @@ -16,7 +16,7 @@ Måske (læse og) referere til Schraubes tidligere udgivelse, nok især om begrebet tvedelt læring. <https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/66195075/Schraube_Marvakis_2019_Against_Bisected_Learning.pdf> -Beskrive abstrakte begreber først - +Beskrive abstrakte begreber først -- f.eks. verdening før tentakulær før tvedelt -> sammenligne med flow i Stinus' tekst om pædagogik. @@ -82,7 +82,7 @@ Underspørgsmål: * Svar: Spørgsmålet er bagvendt, for værktøjerne er [data-drevne](https://atomgraph.com/blog/data-driven-software-architecture-2/) - og derfor dikteret af teksterne - + og derfor dikteret af teksterne -- spørgsmålet er derfor hvordan teksterne kan lette Scholias og Hypothes.is' navigation af dem, og svaret er ved semantisk opmærkning @@ -109,7 +109,7 @@ og dels som læringsproces (da vejledninger ikke er udbredte). Hvis det fylder for meget i rapporten, -kan vi evt. flytte noget ud som bilag - +kan vi evt. flytte noget ud som bilag -- nok mest oplagt demonstrative guides til hhv. OCR-scanning med ocrmypdf, metadata-opmærkning med exiftool |