diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-20 06:30:26 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 05ce4e6142675dd1310bf1ddb76a1d487be6a434 (patch) | |
tree | 5d0be4c5e785d0f24106039a78d7ea1a8261963a /_TODO.md | |
parent | f14cf62a118c9324e7e83749df1e50ab2f3ad265 (diff) |
note on reframing introduction
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r-- | _TODO.md | 12 |
1 files changed, 12 insertions, 0 deletions
@@ -9,6 +9,17 @@ Vi skal have skrevet... > For 2 studerende minimum 40.800 og maksimum 91.200 antal tegn inkl. mellemrum. > (ifølge [study.ruc.dk](https://study.ruc.dk/class/view/31211)) +## Indledning + +Vores afsæt er i mindre grad vores egen nysgerrighed overfor tekniske dimser, +og i højere grad et ønske om, +at studerende *generelt* er bedre klædt på til læring. +Dette er vores afsæt, men alt for omfattende at undersøge samlet +[FIXME kom med eksempler på hvad det også omfatter], +og vi har derfor valgt mere snævert at undersøge, +om det er *muligt* for digitalisering +konstruktivt at understøtte den *indholdsmæssige* del af læringsprocesser. + ## TSA * find mulig teori og metode @@ -234,3 +245,4 @@ misc: * maybe use ragged2e <https://ctan.org/pkg/ragged2e> * include word count on title page + |