diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-14 16:20:14 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 578fd539647448db92538717bdfeb899df63f399 (patch) | |
tree | 420db6944c71313d2f610cbc57809157543428ab | |
parent | f76dd1e9d58c950e31da65d6eeca89f915e725d9 (diff) |
rephrase headers in chapter Metode
-rw-r--r-- | worlding/_metode.qmd | 10 |
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_metode.qmd b/worlding/_metode.qmd index 38d4041..bbe4e00 100644 --- a/worlding/_metode.qmd +++ b/worlding/_metode.qmd @@ -1,6 +1,6 @@ # Metode -## Teorier om læring +## Redegørelse for læring Den primære kilde, som analyseres, er en (vistnok) spritny teori for læring, @@ -16,7 +16,7 @@ Sekundært forventes inddraget tekster om læringsteorien Problemorienteret Projektlæring (PPL), som perspektivering af vores udviklede model for læring. -## Teorier om teknologi +## Redegørelse for udvalgte digitaliseringer Teorien om Data -> Information -> Viden -> Visdom. @@ -42,14 +42,14 @@ Projektet vil være gennemsyret af en deduktionistisk fremgangsmåde da vi vil bruge vores kildeteksters mange postulater og konklusioner til at opstille de kernesammenhænge, der nødvendigvis må være gældende. -## Metoder til afdækning af en teknologis understøttelse af læring +## Undersøgelse af digitaliseret læringsunderstøttelse Vi foreventer at foretage et kvalitativt ekspertinterview med Ernst Schraube, forfatter til bogen "Digitalisatation and learning as a Worlding Practise", som vi anvender som primær kilde til læringsdelen af vores rapport. -## Metoder til kvalitativt interview +## Kvalitativt interview Samtalerne håndteres vha. en lydoptagelse. Lyden optages digitalt, @@ -67,7 +67,7 @@ eksempelvis DANSK STANDARD 2 jf. @SNAK1992. Ekstralingvistiske størrelser som latter er noteret indenfor lodrette parenteser. Korte pauser eller afbrydelser er angivet med interpunkt. -## Metoder til evaluering +## Evaluering Hvis tiden er til det, vil vi også teste vores prototype(r) kvalitativt |