diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:25:01 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:25:01 +0200 |
commit | 3966ddac38f598cf4618e47c422ed925772588f8 (patch) | |
tree | f00d354c72a167f91d749432ba7a6cb4acc238be | |
parent | 58d4ac1a5c7b419dfb7823dd388eef3e5f160222 (diff) |
fix anglification
-rw-r--r-- | worlding/_discussion.qmd | 2 |
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_discussion.qmd b/worlding/_discussion.qmd index 5a60c69..c315e0b 100644 --- a/worlding/_discussion.qmd +++ b/worlding/_discussion.qmd @@ -57,7 +57,7 @@ Det kan diskuteres, om digital annotationsteknologi kalder på en udbredelse af distraktionsbegrebet indenfor teorien om tentakulær læring. Et interessant aspekt ved Hypothes.is er måden, -værktøjet breder betydningen af begrebet digital distraction ud, +værktøjet breder betydningen af begrebet digital distraktion ud, og sætter det i forhold til tentakulær, ekspansiv læring på en ny måde. Ses digitalisering i lyset af funktionaliten i Hypothes.is, påtager begrebet digital distraktion sig en bredere betydning end den, |