diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:59:12 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 08:59:12 +0200 |
commit | 26e3219df0d69755f35e3fdf67fd19aff97e0645 (patch) | |
tree | 2c93eac55654922f2dc40343259fb86e6d9bf541 | |
parent | 9e0b6821bea06c97c000014f1c57a3724e73de65 (diff) |
fix spelling
-rw-r--r-- | worlding/_analysis_hypothesis.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd index 517cb11..b1332d3 100644 --- a/worlding/_analysis_hypothesis.qmd +++ b/worlding/_analysis_hypothesis.qmd @@ -206,7 +206,7 @@ At skrive i et fælles dokument er skræmmende og forpligtende, og mange vælger derfor først at skrive teksten i et separat dokument, før de sætter det ind i fællesdokumentet. Denne bekymring er svær at komme uden om med Hypothes.is, -da den lærende i sin personlige notetagning kan føle sig ansvarlig +da den lærende i sin personlige noteskrivning kan føle sig ansvarlig for andre lærendes læsning. Disse studerende kan anvende gruppefunktionen til formålet og oprette grupper med nære venner @@ -216,7 +216,7 @@ og muligheden for at svare på annotationer og stille spørgsmål bevarer det kollaborative element i læringsprocessen. Fleksibiliteten kan gøre det nemmere for den enkelte studerende at inkorporere den nye type notationsproces i sin hverdag, -uden risiko for at notetagningen sker på baggrund af defensiv motivation. +uden risiko for at noteskrivningen sker på baggrund af defensiv motivation. @Schraube2024 pointerer, at digitaliseringens styrke for tentakulære læringsprocesser |