summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:28:04 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:28:04 +0200
commitcc505f9e586a0745789ee234a7fa31c75d46b0e8 (patch)
tree502a4ce954d5390300f77246fdd615bb54d47a14
parent9f280544af7fc62d65e99d5d34359100acd63a4c (diff)
fix grammar
-rw-r--r--worlding/_conclusion.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd
index 20176ae..da5f68e 100644
--- a/worlding/_conclusion.qmd
+++ b/worlding/_conclusion.qmd
@@ -19,7 +19,7 @@ idet den studerende gennem sin læsning kan deltage i en dialog med andre læser
Den affinitive bevægelse understøttes dermed potentielt,
da intersubjektiv dialog kan blive en naturlig del af at fordybe sig i en tekst.
-Ved ekspertinterview med forfatteren til @Schraube2024 bekræftes det,
+Gennem et ekspertinterview med forfatteren til @Schraube2024 bekræftes det,
at konklusionerne i projektet bidrager til teorien om tentakulær læring.
Resultaterne af projektets undersøgelse peger på,