summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-04-07 16:49:07 +0200
committerIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-04-07 16:54:46 +0200
commit3535b52ef8721e2d5f7aff6bc352bb3ff083a9b6 (patch)
tree796003279ad12d582cf1f95f40a5d1f6d463240d
parentc08721a0586b150d280159a8fc556bc9f823f09d (diff)
remove trailing spaces
-rw-r--r--worlding/_undersøgelser.qmd10
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd
index 6a44bc1..f53d66b 100644
--- a/worlding/_undersøgelser.qmd
+++ b/worlding/_undersøgelser.qmd
@@ -1,11 +1,11 @@
# Undersøgelser
-Ernst beskriver i sin bog, hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin,
-i og med at læring er en handling.
-Kritikken af digitale værktøjer går på,
-at de kun kan understøtte brugeren på 3. trin, "hvordan".
+Ernst beskriver i sin bog, hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin,
+i og med at læring er en handling.
+Kritikken af digitale værktøjer går på,
+at de kun kan understøtte brugeren på 3. trin, "hvordan".
Et eksempel på det modsatte kan ses i grafvisualiseringens evne til
-at vise brugeren, hvad de mener de har lært.
+at vise brugeren, hvad de mener de har lært.
Ved konkret at visualisere, hvilke sammenhænge, brugeren har fået ud af teksten,
får brugeren mulighed for at deltage i en iterativ proces
af finjustering af grafen,