summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-26 16:17:11 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit2a8047ae932e30404fa73b5ea8e820a70f3f0efe (patch)
tree1cbfcf22a8e81712cdc276532027b828c1fe4d49
parent99f8bc08ad3f3053ed5b9cafa19f62685c36b88a (diff)
clarify broad criticism on what digitalisation might support
-rw-r--r--worlding/_struktur.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_struktur.qmd b/worlding/_struktur.qmd
index 608fc32..b8662dc 100644
--- a/worlding/_struktur.qmd
+++ b/worlding/_struktur.qmd
@@ -70,9 +70,9 @@ Digitalisering kan anvendes må mange forskellige måder,
og kan have både positiv og negativ effekt på læring [@Conole2013, kap. 4].
En række eksempler på digitalisering præsenteres i @Schraube2024,
som kan give det indtryk[^tendens],
-at digitalisering generelt er enten skadeligt for læring
+at digitalisering generelt enten er direkte skadeligt for læring
eller kun kan understøtte operationelle læringsbevægelser,
-og ifølge teorien derfor ikke kan bidrage til tentakulær læring.
+ikke indholdsrelaterede.
[^tendens]:
Forfatterne fik et tydeligt indtryk af skepsis overfor digitalisering,