summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 17:49:09 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit5b9e3cebf608bad798c765d4f207e685f28b7074 (patch)
tree73f2567dcf5a2ed637e6fabdbb797829c581ef73
parentb068bc48d3226c95aa62e9e062d24c89b3bde093 (diff)
update TODOs
-rw-r--r--_TODO.md16
1 files changed, 15 insertions, 1 deletions
diff --git a/_TODO.md b/_TODO.md
index 453d8ea..60d1fc0 100644
--- a/_TODO.md
+++ b/_TODO.md
@@ -4,7 +4,21 @@
* find mulig teori og metode
* skriv tekst om hypothes.is og scholia vha. teori og metode
- *
+
+### evt. raffinering af tekst om læringsteorier
+
+"Sider som wikipedia fungerer dog primært
+til at skabe overblik hos læseren, ikke dybde." -
+kan belyses gennem videnskabelig artikel om former for wiki.
+
+Måske (læse og) referere til Schraubes tidligere udgivelse,
+*Against bisected learning*,
+nok især om begrebet tvedelt læring.
+<https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/66195075/Schraube_Marvakis_2019_Against_Bisected_Learning.pdf>
+
+Beskrive abstrakte begreber først -
+f.eks. verdening før tentakulær før tvedelt
+-> sammenligne med flow i Stinus' tekst om pædagogik.
### fravalg