summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-14 16:20:14 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit578fd539647448db92538717bdfeb899df63f399 (patch)
tree420db6944c71313d2f610cbc57809157543428ab
parentf76dd1e9d58c950e31da65d6eeca89f915e725d9 (diff)
rephrase headers in chapter Metode
-rw-r--r--worlding/_metode.qmd10
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_metode.qmd b/worlding/_metode.qmd
index 38d4041..bbe4e00 100644
--- a/worlding/_metode.qmd
+++ b/worlding/_metode.qmd
@@ -1,6 +1,6 @@
# Metode
-## Teorier om læring
+## Redegørelse for læring
Den primære kilde, som analyseres,
er en (vistnok) spritny teori for læring,
@@ -16,7 +16,7 @@ Sekundært forventes inddraget tekster om læringsteorien
Problemorienteret Projektlæring (PPL),
som perspektivering af vores udviklede model for læring.
-## Teorier om teknologi
+## Redegørelse for udvalgte digitaliseringer
Teorien om Data -> Information -> Viden -> Visdom.
@@ -42,14 +42,14 @@ Projektet vil være gennemsyret af en deduktionistisk fremgangsmåde
da vi vil bruge vores kildeteksters mange postulater og konklusioner
til at opstille de kernesammenhænge, der nødvendigvis må være gældende.
-## Metoder til afdækning af en teknologis understøttelse af læring
+## Undersøgelse af digitaliseret læringsunderstøttelse
Vi foreventer at foretage et kvalitativt ekspertinterview
med Ernst Schraube,
forfatter til bogen "Digitalisatation and learning as a Worlding Practise",
som vi anvender som primær kilde til læringsdelen af vores rapport.
-## Metoder til kvalitativt interview
+## Kvalitativt interview
Samtalerne håndteres vha. en lydoptagelse.
Lyden optages digitalt,
@@ -67,7 +67,7 @@ eksempelvis DANSK STANDARD 2 jf. @SNAK1992.
Ekstralingvistiske størrelser som latter er noteret indenfor lodrette parenteser.
Korte pauser eller afbrydelser er angivet med interpunkt.
-## Metoder til evaluering
+## Evaluering
Hvis tiden er til det,
vil vi også teste vores prototype(r) kvalitativt