summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-01 14:52:14 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commitd8db1973abcfb4df2cc9a0ad3d3d2809300403da (patch)
treee8a8799b6b9e7c65b9ab600606ece32110fdd12b
parentfbc2c2884bb4d72c4fb9a36f15875df75aefe250 (diff)
fix minor phrasing
-rw-r--r--worlding/_conclusion.qmd4
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd
index a715b58..ea98575 100644
--- a/worlding/_conclusion.qmd
+++ b/worlding/_conclusion.qmd
@@ -29,9 +29,9 @@ gennem flere kerneideer:
præges læringsprocesser i højere grad af affinitive bevægelser,
som kan skabe kontast til studiets krav på definitive, målbare resultater.
Her kan digitaliseringsværktøjer også være anvendelige.
-2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data
+2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data,
inviterer det til ekspansiv motivation,
-da arbejdet med materialet så kræver også at arbejde med den kontekst,
+da arbejdet med materialet så også kræver et arbejde med den kontekst,
det indgår i.
3. Undervisere kan tilsvarende motivere til affinitive læringsprocesser ved
at referere til Scholia og bruge Hypothes.is i workshops.