diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-18 09:19:54 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-18 09:19:54 +0200 |
commit | 90fde32f059b8e88f3e7a1a39248a5e38b01fd58 (patch) | |
tree | 727b3e31558c53c52f7b4ac71cabb60bc295ed3e | |
parent | 7002cc5e8c6c17e91d71ce25a0295bc4ac64e3e2 (diff) |
place page break before evaluation headline
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 10 |
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index d0544e2..481b149 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -35,14 +35,14 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ --> {{< include _baggrund.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) @@ -50,8 +50,8 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> {{< include _undersøgelser.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews @@ -60,13 +60,13 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _konklusion.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspektivering.qmd >}} -## Evaluering {{< pagebreak >}} +## Evaluering - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af |