summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:14:53 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:16:10 +0200
commit76406eea691b63801cdae5f2c41d7f5f74f9a15e (patch)
tree61659dd843d6e9dde034356261d64148965cb2ab
parent9c326f35e1429e366a8167a060c0f4dda8868db5 (diff)
fix spelling
-rw-r--r--worlding/_discussion.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_discussion.qmd b/worlding/_discussion.qmd
index 514f130..39a5e96 100644
--- a/worlding/_discussion.qmd
+++ b/worlding/_discussion.qmd
@@ -40,7 +40,7 @@ på en unik måde,
og forfatteren til projektets primære kilde bekræftede os i vores forståelse.
Derudover erfarede vi,
at ontologien strukturerede ekspertinterviewet og provokerede til dialog
-om sammenhængende mellem de enkelte begreber i teorien om tentaklær læring.
+om sammenhængende mellem de enkelte begreber i teorien om tentakulær læring.
Metoden var derfor dels succesfuld i forhold til evalueringen
og dels i forhold til at indikere brugbarheden i den slags visualiseringer.
Behandlingen af problemformuleringen som et wicked question