summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-11 15:57:03 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-11 16:00:13 +0200
commit1457a54f976d7129bc17bbfec4c6a880c7660c22 (patch)
tree65bf71a0a965c57529985c0f4f2980ff9e99f1c9
parent03666f0d6f37b0dd8abf2d63fa90ae5269fca7f6 (diff)
use only ASCII characters as citekey
-rw-r--r--code/index.qmd6
-rw-r--r--ref.bib10
-rw-r--r--worlding/_kilder.qmd4
-rw-r--r--worlding/_teori_og_metode.qmd4
4 files changed, 12 insertions, 12 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd
index a58c384..084268c 100644
--- a/code/index.qmd
+++ b/code/index.qmd
@@ -208,7 +208,7 @@ gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne.
-->
Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier
-med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018]
+med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018]
(vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode).
Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC
@@ -326,7 +326,7 @@ af begreber indenfor materialets vidensfelt.
Omkring PPL specifikt
relateret til digitale redskaber mere løst,
-undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
+undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
Om semantiske digitale redskaber specifikt
relateret til videnskabelig læring mere løst,
@@ -336,7 +336,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne.
@Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is.
-@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
+@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter.
@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art.
diff --git a/ref.bib b/ref.bib
index aa96980..6290688 100644
--- a/ref.bib
+++ b/ref.bib
@@ -27,7 +27,7 @@
month = jul,
}
-@Article{Bjørn_2006,
+@Article{Bjorn_2006,
title = "Medieret vejledning af problemorienteret projektarbejde",
subtitle = "Udfordringer for vejledning i problemformuleringsfasen",
volume = "4",
@@ -118,7 +118,7 @@
pages = "173--176",
}
-@Article{Jørgensen_2018,
+@Article{Jorgensen_2018,
title = "Digital signatur",
subtitle = "En eksemplarisk analyse af en teknologis indre mekanismer og processer",
author = "Niels Jørgensen",
@@ -131,7 +131,7 @@
urldate = "2024-03-12",
}
-@InCollection{Jørgensen_2019,
+@InCollection{Jorgensen_2019,
author = "Niels Jørgensen",
title = "{TRIN}-modellen er ikke en metode",
year = "2019",
@@ -156,7 +156,7 @@
language = "en",
}
-@Collection{KU_værktøj,
+@Collection{KU_vaerktoj,
booktitle = "Værktøjskassen til innovation og entreprenørskab i undervisningen",
language = da-DK,
address = "København",
@@ -166,7 +166,7 @@
}
@InCollection{KU_kriterier,
- crossref = "KU_værktøj",
+ crossref = "KU_vaerktoj",
title = "Idéudvælgelse baseret på vægtede kriterier",
URL = "https://innovation.sites.ku.dk/metode/ideudvaelgelse-vaegtet-udvaelgelse-af-hojst-10-ideer/",
urldate = "2023-12-18",
diff --git a/worlding/_kilder.qmd b/worlding/_kilder.qmd
index a2095db..6ec587c 100644
--- a/worlding/_kilder.qmd
+++ b/worlding/_kilder.qmd
@@ -31,7 +31,7 @@ undersøger PPL understøttet af digitale redskaber.
Omkring PPL specifikt
relateret til digitale redskaber mere løst,
-undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
+undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning.
Om semantiske digitale redskaber specifikt
relateret til videnskabelig læring mere løst,
@@ -41,7 +41,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne.
@Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is.
-@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
+@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen
til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter.
@Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art.
diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd
index 1d7d606..f5f48da 100644
--- a/worlding/_teori_og_metode.qmd
+++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd
@@ -33,9 +33,9 @@ Hvordan vil I anvende teori (og metode) på jeres empiri?
--FIXME>
Vi vil analysere de digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier
-med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018],
+med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018],
som model for begreber og teorier,
-men *ikke* som videnskabelig metode [@Jørgensen_2019].
+men *ikke* som videnskabelig metode [@Jorgensen_2019].
Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC
kræver at vi forklarer projektorienteret læring (PPL),