diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-11 15:57:03 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-11 16:00:13 +0200 |
commit | 1457a54f976d7129bc17bbfec4c6a880c7660c22 (patch) | |
tree | 65bf71a0a965c57529985c0f4f2980ff9e99f1c9 | |
parent | 03666f0d6f37b0dd8abf2d63fa90ae5269fca7f6 (diff) |
use only ASCII characters as citekey
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 6 | ||||
-rw-r--r-- | ref.bib | 10 | ||||
-rw-r--r-- | worlding/_kilder.qmd | 4 | ||||
-rw-r--r-- | worlding/_teori_og_metode.qmd | 4 |
4 files changed, 12 insertions, 12 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index a58c384..084268c 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -208,7 +208,7 @@ gennem grafteori til anvendelse af PPL-principperne. --> Vi vil gennemgå den digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier -med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018] +med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018] (vi er opmærksomme på at det kun er en model, ikke en metode). Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC @@ -326,7 +326,7 @@ af begreber indenfor materialets vidensfelt. Omkring PPL specifikt relateret til digitale redskaber mere løst, -undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. +undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. Om semantiske digitale redskaber specifikt relateret til videnskabelig læring mere løst, @@ -336,7 +336,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. -@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen +@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter. @Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art. @@ -27,7 +27,7 @@ month = jul, } -@Article{Bjørn_2006, +@Article{Bjorn_2006, title = "Medieret vejledning af problemorienteret projektarbejde", subtitle = "Udfordringer for vejledning i problemformuleringsfasen", volume = "4", @@ -118,7 +118,7 @@ pages = "173--176", } -@Article{Jørgensen_2018, +@Article{Jorgensen_2018, title = "Digital signatur", subtitle = "En eksemplarisk analyse af en teknologis indre mekanismer og processer", author = "Niels Jørgensen", @@ -131,7 +131,7 @@ urldate = "2024-03-12", } -@InCollection{Jørgensen_2019, +@InCollection{Jorgensen_2019, author = "Niels Jørgensen", title = "{TRIN}-modellen er ikke en metode", year = "2019", @@ -156,7 +156,7 @@ language = "en", } -@Collection{KU_værktøj, +@Collection{KU_vaerktoj, booktitle = "Værktøjskassen til innovation og entreprenørskab i undervisningen", language = da-DK, address = "København", @@ -166,7 +166,7 @@ } @InCollection{KU_kriterier, - crossref = "KU_værktøj", + crossref = "KU_vaerktoj", title = "Idéudvælgelse baseret på vægtede kriterier", URL = "https://innovation.sites.ku.dk/metode/ideudvaelgelse-vaegtet-udvaelgelse-af-hojst-10-ideer/", urldate = "2023-12-18", diff --git a/worlding/_kilder.qmd b/worlding/_kilder.qmd index a2095db..6ec587c 100644 --- a/worlding/_kilder.qmd +++ b/worlding/_kilder.qmd @@ -31,7 +31,7 @@ undersøger PPL understøttet af digitale redskaber. Omkring PPL specifikt relateret til digitale redskaber mere løst, -undersøger @Bjørn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. +undersøger @Bjorn_2006 problemorienteret projektlæring ved fjernundervisning. Om semantiske digitale redskaber specifikt relateret til videnskabelig læring mere løst, @@ -41,7 +41,7 @@ vha. semantisk klassificering af og ræsonnement om mærkatnavne. @Frederiksen_2016 vejleder bibliotekarer i brug af Hypothes.is. -@Jørgensen_2018 introducerer TRIN-modellen +@Jorgensen_2018 introducerer TRIN-modellen til undersøgelser af teknologiske systemer og artefakter. @Pressman_2018 vedr. at vores fokus nok vil være produkt mere end state-of-the-art. diff --git a/worlding/_teori_og_metode.qmd b/worlding/_teori_og_metode.qmd index 1d7d606..f5f48da 100644 --- a/worlding/_teori_og_metode.qmd +++ b/worlding/_teori_og_metode.qmd @@ -33,9 +33,9 @@ Hvordan vil I anvende teori (og metode) på jeres empiri? --FIXME> Vi vil analysere de digitale service Scholia og Hypothes.is som teknologier -med hjælp fra TRIN-modellen [@Jørgensen_2018], +med hjælp fra TRIN-modellen [@Jorgensen_2018], som model for begreber og teorier, -men *ikke* som videnskabelig metode [@Jørgensen_2019]. +men *ikke* som videnskabelig metode [@Jorgensen_2019]. Anvendelsen af Scholia og Hypothes.is ved RUC kræver at vi forklarer projektorienteret læring (PPL), |